بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال با 4 گل کار الشباب را تمام کرد

ديدار تيم‌هاي الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبي برگزار شد که اين ديدار در پايان نيمه اول با پيروزي يک بر صفر الشباب به پايان رسيده بود اما اين مسابقه در نهايت با پيروزي4 بر 2 استقلال به پايان رسيد.
آبي پوشان هرچند در نيمه اول با گل دقايق پاياني شکست خوردند اما در نيمه دوم با ارائه يک بازي هوشمندانه توانستند از موقعيت هايي که ايجاد کردند نهايت استفاده را ببرند و در نهايت به پيروزي برسند. اين پيروزي خيال استقلال را تا حدود زيادي راحت کرد تا در ديدار برگشت استرس چنداني نداشته باشند.
گل‌هاي الشباب را هنريکه لوئيز در دقيقه 2+45  و برونو داسيلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجيدي 79 و خسرو حيدري 89، 4 بار براي استقلال گلزني کردند.
قضاوت اين ديدار بر عهده نيشي‌مورا از کشور ژاپن بود. وي به علي حمودي، فرزاد حاتمي و ساموئل از استقلال ، لوئيز  و سامي از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.
ترکيب استقلال:
سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري،‌ امير حسين صادقي، علي حمودي (46 حنيف عمران زاده)، هاشم بيگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمي)، فرهاد مجيدي(90، آرش برهاني) به ميدان رفت.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت3:09---26 ارديبهشت 1392


امیر خان هم به عدد چهار ظاهرا علاقه خاصی پیدا کرده!
استقلال الشباب را به چهار میخ کشید!
چهارمین تیم عربی را نیز در کنار خلیج همیشه آبی فارس به دست پسران آبی چهارتایی کردیم!
پیوند چهار تیم عرب با سرخکی ها مبارک!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,الشباب امارات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com